مراکز و واحدها
1400/5/12 سه‌شنبه
رئیس دانشگاه پیام نور استان ایلام خبر داد
آغاز ثبت نام بدون آزمون کارشناسی دانشگاه پیام نور استان ایلام از ۱۴ مرداد

.

رئیس دانشگاه پیام نور استان ایلام خبر داد:
آغاز ثبت نام بدون آزمون کارشناسی دانشگاه پیام نور استان ایلام از ۱۴ مرداد
 
ایسنا/ایلام رئیس دانشگاه پیام‌نور استان ایلام از آغاز ثبت نام پذیرش دانشجو، بدون آزمون در مقطع کارشناسی این دانشگاه از ۱۴ تا ۲۰ مردادماه خبر داد.
دکتر «عباس سهراب‌زاده» در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: متقاضیان و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام بدون آزمون مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور اقدام کنند.
وی با بیان اینکه ثبت نام بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی همراه با انتخاب رشته سراسری از طریق سایت سازمان سنجش امکان پذیر است، تصریح کرد: چه کسانی که در کنکور سراسری ثبت نام کردند و چه کسانی که ثبت نام نکرده‌اند، می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته ی دلخواه خود برای محل تحصیل در دانشگاه پیام نور در مراکز استان ایلام اقدام کنند.
رئیس دانشگاه پیام‌نور استان ایلام تاکید کرد: امکان تحصیل همزمان در دو رشته ، آموزش حضوری، نیمه‌حضوری و الکترونیکی ، اعطای انواع وام‌های شهریه و تسهیلات بانکی با کارمزد ۲ درصد، تنوع در عناوین رشته‌ها و دارا بودن پایین‌ترین مبلغ شهریه در بین دانشگاه‌های دولتی از مزایای دانشگاه پیام‌نور است.

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر