اخبار
1400/10/19 یکشنبهتفاهم نامه با سازمان ها زندان ها
انعقاد تفاهم نامه پژوهشی با سازمان امور زندان های استان ایلام
انعقاد تفاهم نامه پژوهشی دانشگاه با سازمان امور زندان های استان ایلام

.

انعقاد تفاهم نامه پژوهشی دانشگاه با سازمان امور زندان های استان ایلام
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، امروز یکشنبه 19 دیماه وبا حضور ریاست دانشگاه و مدیرکل سازمان امور زندان های استان تفاهم نامه پژوهشی منعقد گردید.
در این جلسه ابتدا دکتر بکری زاده مدیر پژوهش و فن آوری دانشگاه با تشریح موضوع به ارائه شمه ای از فعالیت های دانشگاه پیام نور پرداختند.
سپس آقای دکتر سهراب زاده ضمن خیرمقدم به بیان گزارشی از درخشش پژوهشگران دانشگاه پیام نور و نقش پژوهش و آموزش بعنوان رسالت دانشگاهها پرداختند.ایشان انجام درست تکالیف علمی و پژوهشی ارگان های آموزشی کشور را عاملی برای کمتر شدن جرائم دانسته و اموری را که به سلامت جامعه کمک کنند را مقدس برشمردند. دکتر سهراب زاده دانشگاه پیام نور را پیشرو پژوهش های کاربردی  کشورو حضور در رنکینگ های جهانی را از افتخارات این دانشگاه دانستند.
سپس جناب آقای احسانی مدیرکل سازمان امور زندان های استان ایلام ضمن تشکر از دانشگاه پیام نور به آمار تفاهم نامه سازمان زندانهای استان اشاره و افزودند که اداره زندان ها باید علمی باشد و زندان ها باید برمدار عقلانیت و معیارهای علمی اداره شوند.ایشان ضمن دعوت از دانشگاهیان به جهت بازدید از زندان ارائه طرح های پژوهشی در خصوص مشکلات فرهنگی استان را ازنیازها و ضروریات جامعه دانستند.
در پایان جلسه تفاهم نامه بین طرفین امضاء و تبادل گردید.
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر