اخبار
1400/10/15 چهارشنبهمراسم سردار دلها
برگزاری نشست سردار دلها
برگزاری مراسم بزرگداشت سردار دلها با حضور سردار کریمیان جانشین فرماندهی سپاه استان

.

نشست ویژه بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با حضور سردار کریمیان جانشین فرماندهی سپاه حضرت امیرالمومنین استان ایلام، ریاست دانشگاه پیام نور استان ایلام ، مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه و دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور استان ایلام در روز چهارشنبه 15 دیماه از ساعت 9 صبح در سالن اندیشه دانشگاه برگزار گردید.
پس از تلاوت قرآن، سرود ملی و پخش کلیپی از سخنان مقام معظم رهبری ، نخست دکتر سهراب زاده ریاست استان ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی و خیرمقدم خدمت حضارو تقدیر و تشکر از حضور سردار کریمیان ، بیان نمود که امنیت کنونی را مدیون درایت و دور اندیشی سردار سلیمانی ها هستیم.
سپس حاج آقا نظری مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه با عرض تسلیت ایام ،بیان داشتند که سردار سلیمانی  در عین تواضع بودند و کارهایش برای دیده نشدن بود که توانست خود را در دلها جاکند و سردار دلها شود.
در ادامه سردار کریمیان جانشین فرماندهی سپاه حضرت امیرالمومنین ایلام، ضمن تشکر از دست اندرکاران دانشگاه به جهت برگزاری این مراسم، بیان نمود که سردار سلیمانی در حد اعلا بود و مراتب را پله پله طی و به فرمایش رهبری صاحب مکتب بودند. ایشان ذکر کردند که شهید به درجه ای از معنویت می رسد که فقط در جوار بارگاه خداوند آرام می گیرد و ایشان با قرائت دلنوشته ای از سردار که اخیراً از طرف خانواده آن شهید اعلام شده بود بیان نمود که خون شهید جریان ساز است و مسیرها را برای آیندگان هموار می سازد و نداهای آزادیخواهانه را در سرتاسر دنیا بیدار نموده است.سردار کریمیان در بخش دیگری از بیانات خود گفتند که شهید سردار سلیمانی از خود سردار برای دشمن خطرناکترخواهد بود و اقتدار کنونی ما برگرفته از فرهنگ ناب شهادت است. ایشان در ادامه بیان نمودند که دشمن در تدارک شکل تکامل یافته جنگ نرم در قالب جنگ ادراکی و شناختی را در برنامه دارد و از وظایف خطیر جامعه دانشگاهی روشن نمودن راه وبوِیزه محتوای فضای مجازی و رسانه ای است.
در پایان دلنوشته ای بصورت دکلمه از دانشجو زینب موسوی قرائت و پخش چند کلیپ مرتبط دیگر زینت بخش مراسم بود.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر